Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Archon | użytkownik

imię i nazwiskoRadosław Czyż adresSLW zarejestrowany04.11.2004 @17:14:03 ostatnio na stronie06.07.2016 @16:21:19



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwcz.blog.pl Gadu-Gadu1183956
digarty37 komentarze3942 posty na forum40

komputer / sprzęt
Feliks Anąsuje Jej Niekulawość Yolante

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Archon    02.12.2004 @16:47:13
Wszystkich zainteresowanych chcialem powiadomic, ze wiecej komiksow juz w drodze
~MichalOginski    01.12.2004 @21:58:32
I znów wrzuciłem kilka prac... a nuż Ci się spodobają....
_______
założyłem sobie bloga
http://humoroginski.blogspot.com/
~kamilgeniusz5    30.11.2004 @19:46:04
"Mnie denerwuja niekonstruktywne opinnie i uwagi, wiec staram sie pisac w miare wyczerpujaco, a przedewszystkim sensownie"
Mnie równiez. Wkurza mnie to ,że wiele ludzi na DA ograniczają się do oceny - "ale ładne", "fajne kolorki".
_______
http:http://www.qkla.prv.pl - najgenialniejsze prace na tym świecie!!!!
~kamilgeniusz5    30.11.2004 @16:14:14
Dzięki konstruktywną ocenę! Widać ,ze siedzisz dość długo w temacie.

Pozdr.
_______
http:http://www.qkla.prv.pl - najgenialniejsze prace na tym świecie!!!!
~kamilgeniusz5    29.11.2004 @17:56:17
Oceń jakieś moje prace. Twoje stwierdzenia są bardzo intersujące i jestem ciekaw co byś powiedział na moją twórczość.
_______
http:http://www.qkla.prv.pl - najgenialniejsze prace na tym świecie!!!!
~MichalOginski    29.11.2004 @00:54:06
wrzuciłem dwie nowe prace... a nuż Ci się spodobają?
_______
założyłem sobie bloga
http://humoroginski.blogspot.com/
~NWpl    28.11.2004 @11:45:46
dzięki ^__^
co do komiksu to w bólach coś się rodzi
_______
Animujesz? Chcesz animować? Potrzebujesz rad ,albo chcesz ich udzielać? Wejdź!- http://www.animuj.pl
~czasem    27.11.2004 @21:29:29
kiedy co nowego?
~matsujama    27.11.2004 @21:20:20
Dzieki bardzo
-TimGrayson    27.11.2004 @18:41:35
Dziękuję za tak wspaniały komentarz, jeszcze nikt nigdy nie przyrównał mnie do żadnego kontretnego artysty
~vinegar    27.11.2004 @18:40:23
bardzo dziekuje za przemiłe komentarze
~MichalOginski    27.11.2004 @16:26:04
Witam. Jeśli nie podoba Ci się mój humor to po co w ogóle wchodzisz oglądasz i piszesz mi pod praca że Ci się nie podoba? pozdrawiam: Michał Ogiński
_______
założyłem sobie bloga
http://humoroginski.blogspot.com/
+katarzynakoleta    25.11.2004 @19:10:44
PS. Tymczasowo czcionki tej nie posiadam, bo od tamtej pory 4 razy padl mi komp -_- Obecnie mam same podstawowe badziewia
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
+katarzynakoleta    25.11.2004 @19:07:56
Dzieki za wszystkie mile komentarza
_______
You know you’re just like me
A mystery with nothing more to see
A virtual reality...
+troyek    06.11.2004 @13:31:23
hm, moze beda
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~czasem    05.11.2004 @22:52:49
(bylem tu)... a wiesz, ze jaram sie Twoimi rzeczami
~Archon    05.11.2004 @21:03:39
Dzieki, dzieki... Napewno sie przyda... :D
~KatiBu    04.11.2004 @18:34:12
mam zaszczyt powitać Cię pierwsza powodzenia
_______
proszę o nie ocenianie moich prac, sam komentarz całkowicie wystarczy, z góry dziękuję
Poprzednia strona 1 ... 43 44 45 46
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt